torstai 8. maaliskuuta 2012

Naistenpäivän iltana 2012

Olen nainen ja voin käyttää korkokenkiä - tai olla käyttämättä niitä.
Olen nainen ja voin hoitaa lapseni kotona tai mennä töihin - tai valita näiden yhdistelmän.
Olen nainen ja minulla on täysi oikeus edetä urallani kaikkien lasikattojen läpi.
Olen nainen ja tasa-arvoinen miesten kanssa kotona, työelämässä ja vapaa-ajalla. Periaatteessa ja lain mukaan ainakin.
Olen nainen ja voin valita miten, missä ja kenen kanssa haluan elää.

Naiseuttani ei mitata rinnanympäryksellä tai miesten katseilla. Sitä ei mitata lasten määrällä tai synnytysten tuomalla kivulla. Tai sillä, kuinka moneen naisten saunailtaan minut on kutsuttu. Ei sillä, ovatko säärikarvani ajeltu tai kynteni kunnossa. Puhumattakaan siitä, kuinka hyvin kotini kiiltää.

Naiseuteni mittari on vain ja ainoastaan minun sisälläni. 
Olen nainen ja arvokas juuri tällaisena.


Hyvää naistenpäivän iltaa! Ollaan ylpeitä naiseudestamme myös huomenna ja joka päivä!



Lähde: http://www.rakkaatsiskot.net/

4 kommenttia:

  1. Ihana kirjoitus :)
    Hyvää naistenpäivää sinullekin, upea nainen!

    VastaaPoista
  2. Hyvää hieman myöhästynyttä naistenpäivää sinullekin! Ja saman tien viikonloppua.

    VastaaPoista

Heräsikö ajatuksia? Pienikin kommenttisi tekee minut iloiseksi :-)