maanantai 6. elokuuta 2012

Liehuvat helmat vihdoinkin


Kuukauden vaate -sarjalla olen halunnut esitellä ajatusta, jossa heräteostosten sijaan keskitetään vaateostokset kerran kuussa tehtävään harkittuun, kestävään hankintaan.

No, ajatus on viime aikoina toiminut enemmän tai vähemmän. Kesän kynnyksellä oli "pakko" ostaa vähän enemmän kuin yksi vaate, sillä olin syksyllä heittänyt kierrätykseen suuren määrän äitiysaikaisia vaatteitani. Olen ollut kaksi kertaa viimeisilläni raskaana kesäaikaan, ja sen huomasi vaatteista. Joten hypätään se kesäkuun vaateläjä yli tällä kertaa ;)

Kuvan mekko on heinäkuun vaate. Siinähän ne ovat, etsimäni Carrie Bradshawin liehuvat helmat,  kenkien ja huulipunan seuraksi!

Mekko on ranskalaisen ddp:n kesämallistoa ja ostin sen Helsingistä Showroom8 -kaupasta, taannoisella "minilomallani" mieheni kanssa. Meillä oli diili, että mies saa valita minulle mekon ja minä hänelle kengät. Itsekin toki ihastuin tähän ilmavaan ja kivasti laskeutuvaan mekkoon, joka sopii mainiosti syyskuiselle etelänmatkallemmekin. Ja kaiken kukkuraksi se oli vielä alennusmyynnissäkin!




2 kommenttia:

Heräsikö ajatuksia? Pienikin kommenttisi tekee minut iloiseksi :-)