keskiviikko 24. lokakuuta 2012

Liekeissä

Huomenna on viimeinen työpäiväni. Tunnelmani on loistava ja paranee vain hetki hetkeltä. On voimakas tunne, että näin juuri tämän pitää ollakin. Olen erittäin toiveikas tulevasta. Minulla on monia ikkunoita ja ovia raollaan. Yksi niistä on aivan erityisen haastava, innoittava ja hykerryttävän kutsuva. Se saa minut itkemään ja nauramaan. Se saa minut unelmoimaan. Se saa minut syttymään.

Sain työpariltani ja samalla koko tiimiltä kimpullisen punaisia ruusuja ja pullon aitoa rosé-shampanjaa. Tuli hyvä fiilis, sellainen että on arvostettu. Vai mitä sanotte, eikö tulekin vaikutelma, että olen tehnyt ainakin jotain oikein:


Punaiset ruusut viestivät rakkautta. Rakkaus onkin se, mitä juuri nyt tunnen. Kaikki ahdistus on poissa, tunnen yksinomaan hyviä tunteita, kun ajattelen kuutta vuottani pian ex-työnantajani palveluksessa.  Työtovereitani jään kaipaamaan - he ovat aivan huipputyyppejä niin kuin tämä ruusu-elekin osoittaa. Olen syvästi kiitollinen, kaikesta. Ne ihmiset, ne vuodet, ne työt, kaikki ne ovat opettaneet minulle tärkeitä asioita ja, ennen kaikkea, tuoneet minut siihen missä olen nyt.

Ja nyt olen liekeissä.


4 kommenttia:

  1. Tulipas itsellekkin virtaa lisää tämän lukemisen myötä! :)

    VastaaPoista
  2. Jess! Onnea uudelle ja tulevalle!
    Lauantaina sitten skoolataan, eiks vaan :)

    VastaaPoista
  3. Ihana kirjoitus, tulin itsekkin hyvälle tuulelle. :) Puss ja Hal!

    VastaaPoista
  4. Heiri: Kiitos paljon tästä ihanasta palautteesta! Tuntuu hyvältä tietää antavansa toiselle virtaa kirjoituksen välityksellä :) Upeaa uuden viikon alkua sinulle!

    Tuula: Kiitos ja todellakin skoolattiin <3

    Elisa: Puss ja hal ja kiitos - sinä itse olet saanut minut hyvälle tuulelle niin monta kertaa <3

    VastaaPoista

Heräsikö ajatuksia? Pienikin kommenttisi tekee minut iloiseksi :-)